7 juni 2011

Helt överbra dag! Började med att jag la mig därnere på vår innergård och försökte bli brunare i ansiktet, sen blev jag inringd till att sitta på bänken med a-laget. (var lika roligt som det lät...) Blev iallafall en blå härlig vinst! Sen begav laget sig till Ibbes (en pizzeria) för att äta god mat och senare pallra sig ner till Landskrona IP för att kolla Bois-Ängelholm. Efter matchen gick jag ner till Borstahusens hamn för att mysa med underbara vänner! Sen cyklade vi och handlade och senare hem till Isabella för att kolla skräckfilm! Nu har jag precis kommit hem och ska duscha och sen gå och lägga mig. Blixtrar som tusan gör det också, så mamma fick köra och hämta mig. (för er som inte vet så hatar jag att vara utomhus när det blixtrar och åskar, inomhus också för den delen) Godnatt kompisar!!

Mhm, sommarväder ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0