APRIL/2010


Än en gång besökte familjen vår fina släkt i beddinge, denna gången fick Lovisa följa med en sån fin vän var jag bara tvungen att presentera för släkten. Minns att konfirmationen tog upp en hel del av fritiden, döptes även någon gång under april. Minns även att jag försökte få till alla möjliga gudtjänster samtidigt som jag verkligen hade all fokus på fotbollen. Ja, jag tycker själv att denna månaden jobbade jag flitigt. Vardagarna tillbringade jag mest med Elin, och även Tova. Helgerna spenderades med Lovisa. Denna månaden åt jag även min första mjukglass, jag var även med Lovisa, Victoria och Sigrid en dag. Vilket slutade med att jag och Victoria sade upp vår vänskap, tråkigt men sant. Köpte även min fina konfirmationsklänning!!! Tror det var allt. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0