JULI/2010

I Juli månad gjorde jag allt och ingenting, men vilken jäkla månad det var. Blev blandannat sådär riktigt SOMMARBRUN, var på stranden, åkte till Liseberg med Lovisa!!  Spenderade några dagar i Tildas sommarstuga med gamla tjejgänget, vilket var wait for it... AWESOME! Någon dag senare spelade jag beachfotboll med Lovisa och hennes Ldbare, vi var den enda laget med bara tjejer och vi gick vidare till semifinal. Gött!! Började umgås med Ebba, tillsammans kollade vi vm-matcher, hade några fruktansvärt bra chilledagar hemma hos mig, umgicks med hampus, åkte till stranden, åt massa glass osv. Tältade även med Emma Möller, Rasmus, och Robin en dag, haha sjuk natt!!! 8 Juli var den enda dagen på sommarlovet som jag jobbade, jag och Lovisa delade på 1000 spänn genom att bära ved ifrån hennes innergård till en lada, gött?? Minns även att jag hade börjat släppa H och börjat prata mycket med M. Festade med göttiga kågerödsfolk+Lovisa en kväll! Min blogg firade 1 år :D
Var i kågeröd en sväng och lämnade tillbaks en lånad tröja, slutade med att jag blev i puttad i poolen, träffade även M första gången den kvällen.

Var på fest hos Carl-Magnus med trevligt folk, slutade med bad hos Linus T och sen somnade jag gott hos Lovisa.
Fortsatte umgås med Ebba, kollade vm-finalen hos Hampus, chillade stenhårt på beachen några dagar och blev så JÄKLA brun. Joshua var bort i cirka tre veckor, så kan säga att jag faktiskt saknade honom rätt mycket undertiden!

Mamma fyllde 40 år som givetvis firades med kalas och sådant fint. Höll (i smyg) på med Lovisas födelsedagspresent som blev grym! Landskrona karnevalen började, där spenderade jag tidiga eftermiddagar och sena kvällar. Minns att jag övade in alla Björn Rosenströms låtar som skulle spela på karnevalen en kväll, dock var kön så satans lång så jag hann bara höra två låtar. Hehe... Fick även sett Lazee vilket var riktigt grymt!  Lovisas pool blev äntligen klar, så vi passade på att bada några gånger innan vi båda skulle iväg på fotbollscup!

Jb hade sin första fest, snygga som jag och Lovisa var begav vi oss dit. Alltför snygga!!! Men blev en grym kväll faktiskt. Dagen efter var det fest igen, ännu en grym kväll. Ännu bättre faktiskt, fick träffat M, fick pussat M.

Dagen efter den festen åkte jag till Danmark, spenderade cirka fem dagar med laget där. Längtade dock efter att få träffa en person på hemmafronten. Men men what to do? Dagen då vi kom hem ifrån Dk var helsingborgsfestivalen igång, åkte och skulle kolla Hoffmaestro men istället åkte jag och Lovisa till Elias K där vi "sov" blev ju inte så mycket med den sömnen faktiskt. Men men trevlig kväll. Dagen efter blev det fest igen, ännu en trevlig fest med trevligt folk i kågeröd. Sedan var det äntligen dags för TIMBUKTU att spela! Hann med rätt mycket faktiskt!!!



Kommentarer
Postat av: nyfiken

vem är h? vem är m?

2011-02-08 @ 23:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0