Mina tankar är dina tankar fast det vet du knappast om


Tände ljus och tog ut min fårull i vardagsrummet, här har jag nog spenderat de senaste 4-5 timmarna


Otroligt flummigt inlägg därnere. Nu är jag mer samlad! Har hängt vid datorn hela kvällen, haha fan vad man fastnar vid facebook lätt. Agree?? Anyway, sitter här och funderar (i min ensamhet) på hur glad jag är just nu. Men ni vet när ens liv blir lite sådär förbra? Och man vill hitta något litet som får en att känna sig levande igen. Just så känner jag nu, går och spänner mig och väntar på att något "tråkigt" ska hända. Ställer frågan till mig själv hela tiden, "varför tänka så? varför inte bara vara nöjd och glad?" Får nog sova på det. Så godnatt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0