In the frontline of this battle of mine



 

Min knasiga vän, hjärtis

Hej igen! Blev borta ett tag där, har ju varit såå värst upptagen med att plugga till provet.. not, har faktiskt inte öppnat boken än, blir svårt när jag inte ens har lust. Men ska börja nu, haha (?) for real!

Vid middagen dök ett ämne upp, nämligen England. Och gud vad jag saknar det, har ju tjocka släkten där borta och skulle egentligen velat åka över dit några dagar på sportlovet, men vet att det är försent nu.  Men det skulle ändå varit super niece, men har andra planer till påsklovet nu!! ;] och om det blir som jag vill blir det en liten resa uppåt i landet.. Men nu ska jag plugga, vi hörs senare. Eller imorgon

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du ändrat din blogg igen söt? :))

2010-03-09 @ 23:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0