2010

Har suttit och tänkt på vilket jäkla år jag haft, och kommit på att det har varit både bra och dåligt.

Vad som har varit bäst med 2010?
Det blir ju inte ett stort problem att svara på det, för det är helt klart att jag och Lovisa blev såpass bra vänner på så kort tid. Visst jag har ju inga problem med att bli bra vän med folk på kort tid. Men det är något med Lovisa som får mig att le när jag har det som jobbigast, som får mig att se något positivt även när det känns som om hela min värld rasar. Hon är helt enkelt min bästa vän! Och tvivla aldrig på hur bra du är, aldrig någonsin. Min sommar var också otrolig! Hade så jäkla roligt, englands resan, jag fann någon jag trodde jag skulle få spendera 2011 med. Men det har jag kommit till underfund med att det inte kommer bli så! Alla fina artister jag fick se, värmen, festerna? Jo allt var så perfekt!

Vad som varit mindre bra med 2010?
Det har väl framförallt varit skolan, det har gått skit detta året! Även fast jag ibland fått för mig att jag kämpat som tusan så har det ju besvisligen inte varit tillräckligt.. I slutet på sommaren slutade jag också spela fotboll, vilket jag faktiskt ångrar. Fast kan ju tänka positivt, början av fotbollsäsongen detta året var super!
Mitt stora bråk med Elin gjorde ju inte året bättre direkt, men sånt som händer! Vi har löst situationen och är vänner i nuläget, och det är väl det som räknas kan jag tycka. Blev även ovän med en av mina barndomsvänner som jag hade otroligt roligt med i sommar. Men ja that's life! Vi hade våra stunder E, det vet vi båda två. Har även bestämt mig för att inte öppna upp mig för personer jag inte litar på till hundra procent, har blivit sårad och ledsen några gånger för mycket detta året.

Tror 2010 kommer bli svårslaget, men ska nog se till att 2011 blir minst lika bra om inte bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0