min allra bästa vän

Jag och Lovisa bestämde oss för att bege oss till gunnarsson för att handla lite gotte eftersom det kan vara den sista kvällen vi sover tillsammans i detta huset, det resulterade att vi blev inlåsta på ica. How awesom?

För några månader sen sa jag ju att jag skulle berätta en sak för er på bloggen! Jag har väl skjutit upp på det sålänge så möjligt för att jag helst inte velat diskutera det, men nu är det givet. Har bestämt mig för att inte vara allt för personlig utan hålla det kort. Vi ska flytta, vi kommer till att flytta innan året är slut och imorgon börjar jag packa ner mitt liv i en flytt låda. Så om jag inte bloggar speciellt flitigt så vet ni varför, dessutom har jag verkligen inte lust och ork till att blogga, och det finns fler anledningar till det. Om ni undrar något så är det bara till att kommentera så ska jag försöka svara så gott jag kan. Puss

Och Lovisa, du är den bästa vännen en människa kan ha. Glöm aldrig det soulsister ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love u hun <3

2010-12-27 @ 23:06:59
Postat av: Anonym

Var ska ni flytya?

2010-12-28 @ 01:33:12
Postat av: Anonym

vart är det ni ska flytta?

2010-12-28 @ 23:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0