2.a advent


Godmorgon kära läsare! Ännu en helg har gått förbi och ja, jag är väl ordentligt utvilad nu. Dagen slutade rätt chilligt igår, Lovisa åkte hem vid tolv-tiden sen satte jag på en film och somnade.

Kan bara berätta hur jäkla grym den nya harry potter som vi såg är! Tycker dock någon kunde varnat mig att där var en fet orm med i filmen?? Det uppskattades inte när jag satt inne i biosalongen panikartad, har ju för er som inte vet orm-fobi. Men annars fällde man någon tår här och var. Rekommenderas starkt ifrån min sida!!! Awesome film

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hello Alice :)

I'm from Poland.

I love your blog :)

Tell me, what nationality are you?

P.S. You've great style !

<3

2010-12-05 @ 11:48:41
URL: http://aleksandras.blox.pl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0