alot of text!

Till häljarparNa:  Jag är så glad att jag blivit en del av vårt lag. Vi har haft en del tuffa stunder, men se på oss se var vi står? Vi har ju klarat oss hittentills, så nu tror jag vi klarar av det mesta! Om vi inte gjort det vi har gjort skulle vi inte varit där vi befinner oss just nu, så jag ångrar verkligen inte någonting! Tack för ni varit så positiva och fått mig att stanna i ett helt sjukt bra år.



right now.
Lyssnar jag på musik ♪, eller rättare sagt knarkar Timbuktus gamla låtar, så grymt bra!
ikväll ska jag kolla film med min broder. Snart kommer photos from today, ;)
Ses snart!


Kommentarer
Postat av: Karl Lindberg

du är såååå coooooooool! :D <3

2009-12-01 @ 20:59:57
Postat av: sara

när jag säger att jag älskar dig, talar jag nog för hela laget! <3333

2009-12-01 @ 21:05:04
URL: http://saaarabengtsson.bloggplatsen.se
Postat av: pommes

håller med bengan! (:

vi som ska vara tacksamma för att ha fått ett extra plus, in i vår trupp! ;)

men tillsammans är vi som starkast! <3

2009-12-01 @ 21:09:44
URL: http://louisefritz.bloggplatsen.se
Postat av: Karl Lindberg

heja häljarp!

2009-12-01 @ 21:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0