WE LIKE TO SLEEP ALL DAY AND PARTY ALLNIGHT


Jag och min fina Eliin!

Det blev såhäär glada miner när häxan försvann!!

Såhär snygga var jag och mina bräschbrudar, eeh bortsett ifrån min mun!

Caroline och Louisee

Elin till vänster och Kajsa Kristensson och Mattias Christensson


Heeej!!! Enda bilderna jag hittade på mig sen festen, kanske dyker upp fler sen. Har inte riktigt koll på vem som fotade igår. Ber om ursäkt för att jag varit så osocial mot er idag, men har ju varit iväg på en 3-hjuling hela dagen. Fett är det! Varit i Löddeköpinge-Lomma-Bjärred-Landskrona-Svalöv-Kågeröd-Röstånga. Bara massa hålor typ?? Haha! Nej men har haft en sjukt lyckad helg faktiskt som avslutades fint med idol på tv och godis med mamma. Love to you guys!!! Godnatt

ps. Taaaack mina fina claassmates som följde med igår!!! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0