THIS IS THE PART WERE WE FALL INLOVE


Tre snabba ifrån htc:n

Hejhej hallå! Åkte ju somsagt till skolan för några timmar sen där jag blandannat fått stå och vänta en jäkla massa, pratat med SYOn, min mentor osv dock helt klart värt det. Så efter många om och men har jag nu beslutat mig för att byta skola, eller ja. Jag har bytat skola, känns faktiskt bra och magen känns bra! Ska bli nice att gå på en mindre skola med bara 1:or. Det som känns mindre bra är väl att jag inte kommer gå med mina fina klasskompisar i Sa1D som jag faktiskt kom rätt nära under dessa 3 veckorna. Var jättejobbigt att säga hejdå till alla er idag, gonna miss you guys ♥

Åkte iallafall in till Malmö efter allt fixande, åt lunch med mamma och nu ska jag snart fika! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0