2 SEPTEMBER 2011


Vad som egoboostar mig mest

1. När folk säger att jag har fina kläder, fint hår
2. När någon säger att dom läser min blogg varje dag och att den är grym!
3. När någon av mina närmsta vänner säger att dom saknar mig och att dom tycker jag är underbar
4. När någon tycker att jag är en bra människa
5. När folk gillar ens profilbild på facebook
6. När min fotbollstränare tycker jag gör något bra
7. När man räcker upp handen i klassrummet och har rätt på frågan och låter helt smart
8. När mamma säger att hon älskar mig och att jag är den finaste tjejen i världen
9. När min bror säger "vad fin du är idag Alice"
10. När en kille säger att man är fin


Boost your ego!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så fin så gumman! "be strong girl" det kommer bli bra tillslut

2011-09-02 @ 10:04:03
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2011-09-02 @ 10:37:50
URL: http://nattstad.se/teresebrodin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0