I'd go back to December, turn around and make it alright


Saknar dig favvo hunden ♥

Tänkte skriva ett sånt här långt jag-saknar-dig-inlägg, men jag besparar er det. Ovan ser ni Vålle! En av det få saker vi lämnade bakom oss när vi lämnade svalöv som jag faktiskt saknar. Saknar att ha en stor svart hårig sak som blir överlycklig när man trampar in, saknar något som kryper under middagsbordet när man tappar mat (som jag förövrigt oftast lyckas med, kan säga att han var min favorit och jag hans när det var dags att äta middag)

Annars? Har softat på soffan hela dagen. Inte pluggat ett skit kan vi säga, är sjuk. När jag sa att jag funderade på att strunta i att sticka till skolan imorgon (för att jag har feber, ont i halsen osv) blev en viss mamma skogstokig. Men får väl åka dit och skriva det mest överskattade provet någonsin. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw, vad söt :D

2011-05-04 @ 21:53:20
Postat av: Teres

Men kan du inte åka och hälsa på honom eller det funkar inte?

2011-05-05 @ 16:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0