Tattoo!!!


nervös tjej




Jag är helnöjd!!!
- men den är inte helt klar, ska ha tre svalor också. Sen är jag nöjd!

Nu vill jag inte bli dömd för att jag är 15 år och har tatuerat mig. Detta är något jag gått och grubblat på ett bra tag, jag har suttit ner och diskuterat det hela med både Joshua och Mamma. Och jag vet att mamma aldrig skulle tillåta detta om jag inte hade ett syfte med texten, och det har jag ju.
Och visst jag kan berätta för er också, Joshua och Mamma är ju i princip allt jag har. (har ju min finaste bästa vän, Lovisa också. Har ju andra underbara människor omkring mig också) Men ja, denna tiden vi gått igenom nu. Det har varit otroligt jobbigt, både tufft och jobbigt. Det är bra nu, och det känns skönt att kunna blicka tillbaka och se hur bra vi klarat oss. Hur bra, Joshua egentligen är trots att vi bråkade rätt mycket under flytten, hur bra jobb mamma gjorde i mellanlandningshuset. Att trots att jag klagade så hade jag ändå det jäkligt bra där. Joshua och Mamma var ju med mig. Sen har vi ju lägenheten. Vilken otroligt fin mamma jag har som lyckats pussla ihop det såbra här, ensamstående mamma med två tonåringar är nog inte alltid det lättaste! Jag är så jäkla stolt. Ni två är det finaste och bästa jag har ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyckte du det gjorde ont?

2011-05-26 @ 16:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0