Q/A

hur trivs du landskrona?/trivs du bra i eran nya lägenhet?
Jag trivs både i Landskrona som stad och jag trivs ännu bättre i vår lägenhet. Får väl tacka mor min som är så bra på att få saker och ting att kännas som hemma.. No matter what!

har du många läsare varje dag?
Jag har runt 150 läsare ibland mer ibland mindre!

Har du några morgonrutiner?
Haha, ja. Det första jag när jag vaknar är att bädda sängen, sätta på plattången, svara på mamma när hon frågar "vad vill du ha till frukost?" och gå på toa.

säg tio saker du inte vill ha i munnen.
haha, grus, spindlar, grädde, gräs, öl, vaniljkräm, fil, yoghurt, pyttipanna, lök

Kom du in på dina gymnasieval? Och vilken inriktigng har du valt?
Ja, jag kom in på alla min val. Valde samhäll-beteendevetenskap

antar att du äter bananer efter som du skrev Go bananas?

Haha tja erki, sjääälvklart äter jag bananer. Blev riktigt sugen nu (hehe)

är det fortfarande något mellan dig och mattias? hörde av någon att ni pussades på valborg
Jaså, det kanske vi gjorde. Ja, vi är vänner!

hur går det i ditt nya fotbollslag? Varför slutade du i häljarp?
Det går superbra i mitt nya fotbollslag, trivs riktigt bra. Slutade helt enkelt i häljarp för att jag inte trivdes där längre!

säg någon bloggare du inte tycker om om varför?
Kissie, hennes blogg lockar inte mig överhuvudtaget och jag tycker inte om hennes sätt att påverka unga tjejer och deras matvanor. Usch och fy

vilken gymnassieskola har du sökt till? och kom du in?
Mitt förstahandsval är polhemskolan, och ja jag kom in. Preliminärt!

vilken svordom är den bästa som finns?
Fan, helvete och håll käften

topp tio låtar med spotify länk?
1. Don't wanna go home -Jason Derulo (finns inte på spotify)
2. The lazy song - Bruno Mars
3. Where them girls at - David Guetta, Nicki Minaj Ft. Flo rida
4. Dödsdansen- Timbuktu
5. Bullets- Rebecca & Fiona
6. Danza Kuduro - Don Omar
7. Välkommen in- Veronica Maggio
8.  Best days- Matt White
9. Champion- Chipmunk feat Chris Brown
10. Ba ba ba- Miss li

pratar du fortfarande med mattias christensson? Smsar och så?
Ibland, som vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0