Du har så lätt att stampa sönder, när du väl fått in en fot.

Godmorgon! Måste säga att jag hade en otroligt mysig lördag igår. Sa härlig min familj + släkt är. Och vilka underbara kusiner jag har, lite kul att vi är typ som syskon. Har kanske glömt nämna att vi är rättså tajta jag, Hannah, Emma och Joshua. Bodde faktiskt ihop ett tag när vi var yngre (crazy, men helt sant) så man kan säga att vi känner varandra in och utantill. Anyway, käkade god middag, hade mer och mindre seriösa konversationer med kusinerna, (haha) Åkte hem runt tio och somnade på soffan runt 1, gick upp för cirka 2 timmar sen eftersom grannarna alltid ska spela såååå jäkla högt! thank god för att dom har bra musiksmak...


barbent hela kvällen igår, vilket underbart väder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0