1 maj 2011


Helt seriöst hade vi ingen kamera med igår. Alltså absolut inga bilder. Får ragga några bilder senare, hehe
. Bild på mig och gulliga Philip iallafall!!!!

Blev en grym kväll trots att den spåra, but what to do. We all saw it coming! Var hemma runt tre efter en otrolig bilresa. Min mamma är allt bra galen som plockar upp tjejer som sitter på vägkanten. Nej men det var gulligt gjort! Förövrigt hade jag en awesome Valborg. Lite bulor på knäna, sår i munnen (så går det när man försöker impa och öppna glasflaskor med munnen) gick bra första och andra flaskan.. Drog igång kvällen hos Didrik, Fredrik grillade våra grillspett (som jag gjort, woho) lyssnade på bra musik, sen runt 9 stack vi till bussen! Nu ligger jag här i min säng, mår som jag förtjänar.. det vill säga en jävulsk huvudvärk och ont i magen. Har ätit frukost eftersom jag ska spela match idag.... Kill me! Nej, men lite tråkigt att lägga en match dagen efter valborgmässoafton. Fast är rätt pigg ändå! Ska sova några timmar till och tagga. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0