the moon is never bigger than your thumb


Blev lite ställd när jag vaknade upp igårkväll efter att tagit en liten lur, bytt om till fotbollskläder och gått ner för att cykla till träningen, så har det snöat?! What's up with that liksom... Inte lite heller utan jättemycket! Men hade ändå en riktigt rolig träning faktiskt! Trivs jättebra med dessa tjejerna. Lite komiskt att jag satt och tänkte på bussen igårmorse "gud vad skönt med vår, det kommer verkligen inte snöa mer nu" haha. Så fel man kan ha! Fredag idag, no plans. Förutom att jag ska möblera på mitt rum, förhoppningsvis dyker det upp något roligt i helgen. Eller så gör det kanske inte det. Men ska sticka till bussen strax! Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0