27 mars


Godmorgon! (typ)
Igårkväll runt åtta tiden bestämde jag och Emelie oss för att åka och kolla bio, bioeffekter+läskig film går inte ihop! Det resulterade att jag blev jätterädd! Anyway efter bion tog vi tåget till teckomatorp och äventyrade lite där. Haha, vilken jäkla natt! Kan ju säga att det inte blev mycket sömn, eller ja det blev ingen sömn alls! Vid åtta efter en sömnlös natt satt vi på tåget på väg hemåt, kan säga att två jäkligt hungriga tjejer sprang in på hemköp, jisses! Anywyay nu ska jag lägga mig på soffan och göra ingenting alls. Ställt fram klockorna?? Puss

Kommentarer
Postat av: Jacobfilippa

Perfect work!

2011-12-08 @ 06:05:51
URL: http://jacobfilippa.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0