Let's not leave the house tonight

Godmorgon! Eller ja, har ju inte direkt sovit något. Kanske tre timmar max, nu ska jag berätta om min underbara gårdag. Började ju med middag med tjejerna, fick paket, dem sjöng för mig och vi hade det jäkligt trevligt! Sen vid efterrätten kom några killar, haha (med världens coolaste hatt som var en present till mig, bilder kommer nedanför) sedan rullade det bara på, kom en massa trevliga filurer och jag fick fler presenter! Oväntat mycket folk kom så här var duktigt mycket att städa, runt fyra halv fem var här fortfarande folk kvar och dom som skulle sova här. Vi sov ju inte speciellt mycket utan istället började jag städa, duktig chey! Nu har jag nog torkat golvet 24 gånger, ja dammsugat ett antal gånger och här är hyffsat fint! Eller ja, tip top som mamma sa att här skulle vara innan hon lämnade igår eftermiddag!!! Ciao

Tack så jättemycket för alla presenter och tack till alla som gjorde min kväll grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0