11 juni 2011

Godmorgon!!! vaknade kvart över 1 idag efter att ha sovit otroligt gott! Har så mycket bilder att visa er, så vet inte riktigt var jag ska börja. Kan iallafall börja med att jag hade en underbar avslutning med världens bästa klass! Därefter blev jag körd till landskrona, visade mina betyg för mamma som blev överlycklig. Därefter firade vi med jordgubbar, glass och daimtårta. Sedan körde vi ner till stan för att kolla när Wilmer sprang ut och körde runt med sitt flak. Helt fantastiskt faktiskt! Så jäkla underbart. Efter det begav vi oss på studentfest, dock var jag såpass trött att jag gick och la mig i bilen och sov i 2 h (hade ju faktiskt varit uppe sedan 5 på morgonen) Efter det körde vi och hämtade Lovisa och begav oss till den platsen där årets avslutningsfest höll hus. Underbar kväll!!!!

nykter?

jag försöker öppna champange. Gick mindre bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0