SVAR PÅ TAL

Hanna om Q/A:
Vet din mamma om att du dricker är det ju lika illa som om hon köpt ut. Följer man bloggen fattar man att du dricker ofta och inte med måtta. Vem försöker du lura? Ju tidigare man börjar och du verkar ju hållt på över ett år minst, ju större risk för alkoholism och skrumlever!

Svar: Om du har synpunkter på hur min mamma uppfostrar mig kan du ju ta det med henne? Hur mycket alkohol jag dricker har du ju faktiskt ingen aning om ellerhur? Så nu tycker jag du kan skaffa dig lite annan fritid än att kommentera min blogg! Blir så trött på sådana människor som bryr sig om andras liv, hade jag velat veta din åsikt hade jag ju faktiskt bett om den. :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppla, det var tydligen känsligt. Trampade jag på en öm tå?

2011-06-27 @ 19:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0