Random

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 3

Vad tycker du om kärlek? Underbart när det går som man vill.

När kramade du någon sist? Idag!

Saknar du någon speciell person? Gör jag väl

Har du svårt för att bli kär? ja riktigt!

Är du singel? Si!

När fick du senast en komplimang? Idag, någon sa nåt fint om min tatuering :)

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: njaa

Hånglat med nån riktigt ful: haha, jaa

Hånglat med fler än 50 pers: Oj, det vet jag inte. Men det är väl lite overkill haha.

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja, haha. (lol)

Gjort något riktigt dumt? Har väl hänt

Gjort något du verkligen ångrar? Absolut

Åkt ambulans? Noo

Åkt polisbil? Nope!

Gjort nåt olagligt? Ja!

Fått din mamma att gråta? Ja, (oj vad hemskt det lät)

Slagit ner någon? EH JA? biff.

Skämts över dina föräldrar? Har väl alla gjort

Sagt jag älskar dig och menat det? Det har jag

Tar du droger? Näähe

Dricker du? hm, alkohol? Ibland. Vatten, ibland. Mjöööölk ♥

Vilka kläder sover du i?

Är du ensam nu? SI

Vill du gifta dig? SI

Vill du ha barn? Tveekis

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag annars emma.

Såg dig gråta? Mamma, Lovisa kanske?

Fick dig att gråta? Oj, cp Lotta kanske.

Du delade en dricka med? Lovisa kanske?

Du gick på bio med? Lovisa tror jag.

Skällde på dig? Mamma!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Njaa, don't think so!

Kramat någon? ja

Pussat någon? Nää :)

Köpt någonting? Har jag ävl

Sjungit? ja!!!

Saknat någon? Knappt. Nä skoja, har jag väl

JAG HAR:

Digitalkamera? Nee

Systemkamera? Jao!

Telefon på rummet? Nää faktiskt inte

Egen dator? Sisi

Könssjukdom? Nähe duu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0