poncho by pieces


Har nog glömt visa er denna bruna mysiga sak. Köpt på vero moda för några månader sen...

Hello people! Det känns overkligt att jag slutade nian för två dygn sedan, overkligt att jag har tio veckors sommarlov framför mig, tio veckor där jag kan göra precis vad jag känner för. Det hela känns så jäkla overkligt fast och andra sidan känns det jäkligt befriande. Har stängt av alarmet, rivit ner schemat, skolväskan hänger i garderoben. Nu behöver jag inte stressa till bussen tio i sju på morgonarna, jag behöver inte ställa alarm varenda morgon. Life's pretty damn good right now! Så nu tänker jag göra lunch, sätta mig därute och bara njuta. Hoppas ni får en skön dag foalks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0