9 juni 2011

Så nu har jag tagit mig tid till att skriva ett långt inlägg. Har så jäkla mycket att hinna med innan morgondagen så ja, jag vet inte hur jag ska få ihop det. Idag har vi spelat fotbollsturnering hela dagen. Gick väl sådär för mitt lag, vann 1 match och förlorade två. Ajajaj!!! Igår så var det ju somsagt lärarmiddag after school @ Linåker. Blev väldigt lyckat! Började med att vi kom till skolan runt halv 12 tiden då vi började laga mat och fixa osv. Vid 1 gick vi ut och kollade på vår årliga konsert. Nice och se hur duktiga killarna i vår klass är! Efter det begav vi oss till matsalen/aulan för att duka, blåsa upp ballonger och göra det snyggt och fint! Runt sex kom samtliga lärare + elever (de flesta vill säga, blev runt 130 pers.) Jag hälsade alla välkomna och vi började äta, efter det höll jag "tal" och vi delade ut diplom till vissa lärare. Sen dansade vi i princip non-stop i ca 5 timmar! Så ja, detta gjorde vi bra tjejer + vissa lärare. ↓

ni är bra ni!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0