3 juni 2011

Godmorgon! Har precis vaknat upp brevid Emma. Kände inte alls för att blogga igår utan bara njuta av att jag var ledig, vilket jag gjorde till fullo. Började med att jag stod i kiosken och kollade a-laget vid tolv. Sedan begav jag mig till Issa, mötte upp massa goa människor och sedan åt vid pizza satt ute i solen och bara chillade lite. Runt åtta tiden gick alla tolv (tretton kanske) hem till Johan där vi spenderade resten av vår kväll lyssnandes på bra musik, spelade kort och bara mös! Härlig torsdag om jag får säga det själv. Hoppas att ni också hade det! Emma sov här inatt, så nu ska vi ner och äta frukost i solen. Mys!!


Through my HTC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0