GIRLS JUST WANNA HAVE FUN


Godmorgon (eller godförmiddag kanske) Jag och Elin riktade starkt in oss på taconight igårkväll, handlade mat, hyrde filmer. Men icke blev det så eftersom efter ett tag blev vi sugna på att gå på den där festen hos en fin vän till mig, så det gjorde vi, taggade till hemma, fixade oss sen for vi iväg på våra röda cyklar, var där några timmar sen stack vi vidare till helsingborg. Och förresten vad är oddsen att man ser en kille på bussen längst bak och tycker han ser ut som en kille man känner vid namn Elias, sen går man fram och ber om ursäkt för att man suttit och pekat och skrattat åt killen och hälsar och så heter han Elias?!? what the fuck. Sjukt läskigt Anyway ännu en härlig kväll avnjöts med Elin! Nu ska jag duscha, fixa mig, sticka in till Malmö, möta upp Mamma och mysa! Massa kramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0