INSPO?

josefin om 15 juli 2011:
fan vad jag älskar din blogg! kan inte du typ fota lite bilder på dit rum ? jag ska snart flytta och det lilla jag sett av ditt rum så gillar jag det! tack :)


Answer:
Hej Josefin! Tack så jättemycket, jo det kan jag snällt göra :) Oj vad roligt! Vart ska du flytta då? :) Tack så mycket! Kram

Hittade lite gamla bilder, den understa tog jag dock nyss tänkte passa på att visa mina nya pallar! Men här är mitt "lilla" krypin!!

saaaadra om 15 juli 2011:
den svalövsbloggen haha finns den kvar eller e den borttagen? ;p

Answer: Jo den finns kvar! Haha, http://www.spjonk.se/svalovsgossip/
saaaadra om 15 juli 2011:
den svalövsbloggen haha finns den kvar eller e den borttagen? ;p

Kommentarer
Postat av: josefin

tack så mycket! sjukt fint rum! Ystad :D

2011-07-17 @ 14:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0