TACONIGHT MED MINA SESSIA TÖSER


Hejhopp!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Är så jäkla tom?? Antar att en fjärde del av er som kikar in här bara för att ni tror att jag gjort en skvallerblogg, och då känns det liksom inte lika inspirerande att blogga. Men kan iallafall berätta in i minsta detalj vad jag gjort idag så vet ni det. Började med att jag vaknade upp hos Elin, så promenerade jag gatan ner (hem till mig) städade hela mitt rum satte in mina nya pallar osv. Tog på mig badkläder och stack till stationen för att hämta min cykel sen hämtade jag upp Elin och cyklade till Borstahusen och stekte några timmar tills jag blev så hungrig att vi var tvungna att sticka (innan jag dog av svält) hem till Elin, åt, somnade på altanen, åt piggelin, cyklade hem hämtade pengar, cyklade till ica och handlade tacos och daimtårta. Så nu ligger jag och Elin och väntar på att Julia ska komma! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0