NYVAKEN CHEY


Godmorgon! Det är så underbart att se att ni är så många som läser min blogg,  tycker ni är superdåliga på att kommentera dock men kan förstå er eftersom jag inte är världens roligaste bloggare just nu. Men igårkväll somnade jag gott på soffan efter jag ätit, sen hör jag att någon plingar och för ett jäkla oväsen utanför dörren, som tur är var det bara Jasmine och Malin. Så jag följde med dom ut och vi snackade om alla galna saker som hände i Åhus... Haha!!! Sen kollade jag film och somnade (fick sova lite längre denna gången, kanske en timme) sen kom Joshua och hans vänner och bankade på dörren.. Suck! Anyway, nu ska jag snart bege mig mot jobb. Ni får ha en underbar Torsdag! Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0