MY SMILE IS FAKE CAUSE I'M MISSING YOU


Nu mina kära läsare ska jag berätta om gårdagen! Åkte ju in till malmö med Lovisa runt två, som tog fett långt tid för den delen eftersom tåget var försenat. Anyway, skulle möta upp mamma och träffa hennes nya kille och hans son för att plocka jordgubbar, men icke blev det så. Istället åkte vi ner till bunkeflostrand och åt glass och kollade på ascoola blixtrar sen bajsade en fågel på mig också (blev fett irriterad eftersom den bajsade på mina boots) som tur var hade jag andra skor med mig. Sen åkte vi hem till deras fina lägenhet och gjorde hemmagjord pizza, åt jordgubbar och glass (ASGOTT) sen åkte vi till Råå och hämtade Sigge. Hade en lång pratstund med min efterlängtade vän innan vi somnade till en film. Vaknade vid halv ett idag och då fick jag värsta kicken, var sugen på att springa en runda vilket jag gjorde. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag och Sigge hitta på något! Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0