HATERS IS ALWAYS GOING TO HATE

OKEJ! Tänkte bara göra en sak klart, att jag aldrig gjort en skvallerblogg om Svalöv eller något annat ställe för den delen. Inte den första, inte den andra och inte den tredje http://hotdirt.blogg.se/ nej! Tyvärr ni får väl helt enkelt hitta någon annan att försöka få ut vem det som gjort bloggen. Sen är detta riktat till dig som startat bloggen, "skriver jag som en neger" is that the best you got? Det är väl det enda du har på mig, att jag har en annan hudfärg? Jag ska berätta en sak för er, att jag aldrig, aldrig aldrig, någonsin skämts över min hudfärg! "svartskalle stoltast i staden" that's me! Jag är så himla glad att jag inte ser ut som alla andra, klart jag har komplex, klart jag solar. Men jag behöver inte sola? Så du kan fortsätta försöka trycka ner mig men jag står fantamig med två ben på jorden so good luck chuck! Blev så himla ledsen innan idag. Som tur är har jag världens bästa Mamma och broder!

Så, nu fick jag det sagt! Annars?? Jag har haft en sån jäkla bra dag (eller iallafall tills folk började tro att jag startat en skvallerblogg) Jobbade några timmar, sen lunchade jag med mamma. Sen jobbade jag lite till sen mötte vi upp Joshua och tog en fika. Nu är jag precis hemkommen! Ska träffa en vän om ett tag sen ska jag bara chilla. Ni får ha det så bra!!!!!

Kommentarer
Postat av: molletolle

strunta i vad dom säger(även fast du inte tar åt dig) men du är så fin som du är alice, glöm aldrig det♥

2011-07-08 @ 23:42:19
Postat av: Madeleine

Bra där, Alice!

2011-07-09 @ 04:02:13
Postat av: Emelie

Dom är bara avundjuka. Keep up the good strenght!

2011-07-09 @ 08:10:00
Postat av: alice

Tack!!!! Ni är så fina så! <3<3

2011-07-09 @ 10:41:55
URL: http://aliceiopebiyi.blogg.se/
Postat av: Danijela

Bry dig inte om vad andra säger. Så länge du själv vet att det inte är du spelar det ingen roll <3

2011-07-09 @ 16:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0