har inte glömt vad du gjort

Godmorgon bloggen! Har ni saknat mig? Känns lite konstigt att jag inte ens startade datorn igår. Hade fullt upp med jobb och sen åkte jag hem en snabb sväng och då hann jag dock bara byta kläder, fräscha till mig lite och sen sticka igen. Blev en trevlig kväll på Malmö stadion då mff vann matchen med 2-0. Weehoo!!! Även idag ska jag bege mig mot jobbet snart, ska bara förtidsinställa inlägg åt er!! Ni är bra ni, puss

Och förresten, bevis på att du jobbar för mycket?
-Du pratar inte med din bästa vän i telefon varje dag.
-Du startar inte datorn varje dag.
-När du läser Kenzas blogg så måste du "visa äldre inlägg" för att du inte varit inne där pålänge. 
-Du går och lägger dig vid tio varje dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0