GRATTIS MAMMA ♥

Idag fyller världens bästa, finaste mamma år! Vill skriva en lång text om hur underbar hon är, så det tänker jag göra.

Som ni säkert alla vet så är inte denna vackra kvinnan som alla andra, om era mammor inte t.e.x står och "smygdansar" i köket och sjunger till gamla låtar, skrattar ashögt ALLTID??, dansar som ett mongo på julafton, brottas med sin son för att få tillbaks sina shorts som han snott, är världens största tidsoptimist, dansar framför dina vänner, spelar CS, tror hon har världens bästa lokalsinne and so on. Tänkte mest säga att trots alla dessa saker så är du verkligen världens bästa mamma. Du ger mig verkligen allt hopp i världen om en ljus framtid, du stöttar mig trots att jag kan vara världens jobbigaste dotter, du stöttade mig genom flytten, när jag slutade på fotboll, när jag började spela fotboll igen, även när du inte är här så är du på något sätt alltid här, och ibland när jag är ledsen så räcker det att du bara kramar om mig så mår jag genast lite bättre. Jag älskar dig och grattis på din dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0