GODMORGON!

Godmorgon! Uppe med tuppen idag, ska ju faktiskt jobba om en timme. Då är frågan varför det varit regn när jag varit ledig i en hel vecka (nästan) och så blir det sol just när jag ska jobba?? Vad händer!! Anyway, igår åkte jag in till Helsingborg med min fina vän och Joshua, gick runder lite, hon köpte en Veronica Maggio biljett, vi åt världens största hamburgare, gick ner till gröningen och mös lite. Sen åkte jag hem, hälsade på Elin som flyttat hit en bit bort ifrån på min gata. SÅ JÄKLA GÖTT! Förtidsintäller lite inlägg till er, mest för att jag är snäll! Peace


Dag 1 - tio saker jag vill slippa

Dag 2 - nio saker jag gör varje dag

Dag 3 - åtta saker som irriterar mig

Dag 4 - sju saker jag är rädd för

Dag 5 - sex ord jag inte kan gå en dag utan att säga

Dag 6 - fem saker jag inte kan leva utan

Dag 7 - fyra minnen jag aldrig glömmer

Dag 8 - tre saker jag önskar jag kunde göra

Dag 9 - två saker som kan göra mig deppig

Dag 10 - en dröm som jag hoppas blir sann


Kommentarer
Postat av: Amelia

Snor listan!! Verkar inte så långtråkig som de som är i 31 dagar och lite annorlunda dessutom... ;)



Allt bra med dig hoppas jag? :)

Vad har du för sommarjobb??

Känner mig frågvis... Haha, kraaam! :D

2011-07-05 @ 23:08:48
URL: http://amelialemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0