DO I LOOK LIKE I SELL DRUGS?

Hej hå! Det blev lite galet igårkväll/natt, eller ja så galet det kan bli med mina fina tjejer och sedan en mycket jobbig bror som tar mina nycklar utan att lämna tillbaks och åker iväg till det okända!! Så lite äventyr blev det imorse (klockan var runt fyra halv fem) Lämnade av Lovisa och Jasmine hos Emelie för att senare möta upp mr.x som jag senare somnade gott hos! Gud vad jag ska blogga mycket för er idag mina fina! Stay tuned

Okej, nu är det såhär att jag är lite kändiskåt kanske,  bara lite?? Iallafall så tyckte jag att jag såg Adam Tensta passera på en av Landskronas gator, så what hell tänkte jag och gick fram och sa "gud vad jag känner igen dig, Alice heter jag" så presenterade han sig som Adam såklart,  och någonstans där mitt i allt prat sa jag att jag visste att han var Adam Tensta, så jag frågade snällt om vi fick fotas med honom. Sen var jag bara tvungen att pussa honom också, (han var juu såååå snygg) så ja, en köss fick jag allt också! Nöjd tjej, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0