tuesday


Halvkassa outfitbilder, har iallafall på mig en oversize tröja ifrån topshop, ett linne ifrån gina tricot, ett par tights ifrån oasis (köpta i min favoritstad london) klocka/halsband- julklappar. Armbanden kommer ifrån jc/thomas sabo

Känner att detta blev en väldigt stressig dag, stressade imorse. Stressade för att hinna med bussen efter ett härligt spinningpass och för att även hinna duscha på fem minuter! Men jag hann som tur var. hur grym är jag? Fast nu har jag faktiskt landat, ligger i sängen och njuter av att få vila. Ska snart laga mat, sen ikväll ska jag chilla som aldrig förr till rush hour 2.

Angående års resumén kommer Februari nog upp senare ikväll, håll ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0