It's all about strengh

Har suttit och väntat på att min bror ska bli klar i duschen, givet att han ska bada precis när jag kommit hem ifrån träningen. Påtal om träning, så fick jag en kommentar där någon undrade hur jag gör när jag tränar, var jag finner inspiration/ork till att träna. Här kommer iallafall svaret.
Hur jag gör när jag tränar, om du menar vad jag tränar så tränar jag pass (te.x spinning, step osv.) annars brukar jag gå ut och springa, träna styrka här hemma, träna styrka på gym. Ja, och inspiration finner jag väl lite ifrån min mamma som är otroligt flitig, även Lovisa har fått mig på andra tankar eftersom hon tränar fotboll såpass ofta, så känns det konstigt att inte själv träna. Orken får jag igenom sömn och mat :) gäller att äta nyttigt och sova sina timmar. Och nu innan beachen tänker jag pressa mig själv till max!!! Ska bli härligt att se resultatet sen. Men nu ska jag hoppa i duschen! Fred



Mina nya löparbyxor ifrån stadium, har precis tränat i dem och de är hur sköna somhelst! Prisvärda dessutom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0