2 januari 2011


spetstrosor för 30kr styck som jag fyndade på mellandagsrean. Behövs väl alltid!
Godmorgon! Vad konstigt det känns att skriva 2011? Men antar att det kommer ta ett tag att vänja sig vid att det faktiskt är ett nytt år. Jag har faktiskt chans att börja om. Idag packar jag det sista av mina saker i huset i Svalöv. Sen flyttar jag mamma och min bror till Bjärred, (dock bara en mellanlandning) tills vi hittar något annat.
Förövrigt hade jag en otroligt mysig dag/kväll med Lovisa igår, vid sex bestämde vi oss för att bege oss ut i kylan på jakt efter en öppen godisaffär. Det slutade med att vi hamnade i soffan med chips, neverstop och marabou choklad.
Förhoppningsvis får ni en trevlig söndag, själv ska jag flytta! Puss

Förresten så kommer nyår del två upp om några timmar, håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0