You call me fat like it's a bad thing?

"I can't dare to think about how lovely my summer was, how lonely i am now. That no days are good enough without him"


Hej på er! Mamma är hemma, har ätit middag med familjen, kollat nästan hela säsong 1 av heroes, nu ska jag duscha, tvätta håret sen ska jag gå och lägga mig. Tänkte bara säga att ni är grymma ♥

Måste bara påpeka en del "taskiga" kommentarer någon läsare skrivit, har inte publicerat dom. Mest för att jag har mer respekt mot mig själv än så.
Har legat här och funderat på vem det kan vara, antagligen kommer du läsa detta och då tänkte jag bara säga att det du kommenterar säger ju bara mer om dig själv än om mig. Om du inte tycker om mig, fine, läs inte min blogg då? Men jag kan inte låta bli att le lite när jag läser dessa kommentarerna, för du måste vara en duktig stalker eftersom du kommenterar 3 minuter efter jag publicerat ett inlägg? Du kommenterar varenda inlägg jag lägger ut. osv. Kanske någon avundsjuk läsare därute? Eller bara någon som är trött på sitt patetiska liv så att dem känner sig tvungna att göra några tappra försök att trycka ner en annan person? Ja, du hittar säkert någon människa du kan trycka ner. Men om du känner mig så vet du nog mycket väl att jag inte är en av de människorna som tar åt mig utav sånt där snack. Men någon måste ju vara haters därute, är det inte bara så?
Godnatt!

Man kan ju inte vara omtyckt av alla, bara önskade att du hade mage nog att stå för vem du är. Men det brukar ju vara så med haters. Men ja, godnatt!

Kommentarer
Postat av: clara:)

Älskar din blogg Alice. Du är fantastisk <3

2011-02-13 @ 23:44:43
Postat av: Anonym

glöm inte att ip numret alltid hänger med (:

2011-02-14 @ 15:53:08
Postat av: Felicia

You go girl! Ta ingen skit :)

Mysig blogg du har. :)saknar dig/er <3

// Tormestorp

2011-02-16 @ 22:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0