We're through

Hade ingen lust att blogga igårkväll, var så sjukt arg eller inte arg, mest besviken. Utav några olika anledningar faktiskt.

Jag och Lovisa bestämde iallafall oss för att cykla en runda, så stack hem till Torsten (Filip) och hämtade några heroes boxar. Efter det lagade jag (och lovisa, (lite) ) spaghetti och köttfärssås, samtidigt som vi kollade fantastic four satt vi och käkade och efter det kollade vi ett avsnitt heroes sen somnade vi gott i min säng! ♥

Otroligt segt att gå upp imorse, höll på att dö. Men fem timmars skola sen var det FREDAG på riktigt! Så nu har jag städat hela lägenheten, ska hem till Ems snart och käka gott med tjejerna sen sticker vi hit igen och myser!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej alice!

Du har en sjukt bra blogg och en ritkgit grym stil bara älskar dina kläder, sen e du så himla söt också. följer din blogg varje dag.

Kram på dig !

2011-02-11 @ 18:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0