OKTOBER/2010

Började Oktober med att åka in till Helsingborg för att kolla bio med Lovisa, minns också att jag pratade med F i telefon nästan varje kväll, (en vän). Den andra oktober var det en stor fest i kågeröd som jag och Lovisa åkte till. Hade en riktigt grym kväll faktiskt, fick träffat M. Ja ännu en underbar kväll i Kågeröd som slutade med efterfest i teckomatorp med massa göttigt folk.
Sedan började det bli allvar i skolan, hade några prov som gick mindre bra. Var sjuk. När jag börjat bli frisk så var jag med Mattias och Filip en dag, blev hämtad efter skolan, handlade mat, åkte hem till Fille och ägde dom på Fifa. Hehe.
Sedan kom de några helger när jag och Lovisa höll oss mest för oss själva, lagade mat ihop, kollade film, käkade godis, shoppade. Någon söndag var jag med Filip och Mattias igen, kollade skräckfilm och käkade middag.
Minns att jag insåg att jag tyckte om M jätte mycket, rätt sjukt. But what to do.
Den 22 oktober var jag och Lovisa på fest, blev lite kaos så vi stack till Lund den kvällen och sov hos Oskar. Crazy night faktiskt!
Minns att jag var på praktik en dag, som gick åt helvete. Chillade hela den veckan istället för att gå tillbaks.
Några dagar senare köpte jag och Lovisa fetaste shotglasen, blev även helt kär i marabou vintervit. Vintern hade kommit, dock inte speciellt välkommen. Hate on winter!




Kommentarer
Postat av: Anonym

M= Mattias Christensson då ?!

2011-02-14 @ 16:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0