NOVEMBER/2010

Började November sådär fint med att åka in till helsingör med Lovisa, på kvällen åkte vi hem till Mona där vi spenderade vår natt, eller ja vi gick hem runt fyra-fem iallafall. (btw mona om du läser detta så har du fortfarande min svarta tröja right?) Andra november kom Sigrid till mig, en av mina bästa vänner som jag inte träffat på hurlänge somhelst, den kvällen våldgästade även hampus och Rasmus mig.
Dagen efter var det en stor lokalfest i Kågeröd. Taggade med Lovisa hemma hos mig innan vi åkte till teckomatorp för en grym förfest hos Mona Mellblom. Sen åkte vi en fullsmockad buss till Kågeröd, där vi spenderade några grymma timmar, dansandes, drickandes och festandes.
Med tanke på en grej som hände på festen så var jag rätt ledsen i ett par dagar efteråt. Och ja, det handlade om M.
Det tre kommande helgerna spenderade jag och Lovisa i en lökig hall i svalöv.
Hade utvecklings samtal, som gick oväntat bra med tanke på att jag hade skolkat hela min praktik. "thumbs up"
Började bråka med M, men såsmåningom löste vi det och träffades någon gång i mitten av November. Kommer ihåg att den första snön la sig. *tvi*
Åkte till Hampus en kväll efter att ha suttit på svalövscupen i några timmar, sov där.
Träffade Emelie och hade sex and the city maraton en helg, mysigt!
Någon helg senare kollade jag och Lovisa alla harry potter filmer, började klockan sju på kvällen och slutade halv åtta på morgonen, what's up with that??
I slutet på månaden spenderade jag för många timmar inne hos rektorn, ja. Blev ju slagen av en tjej på skolan, osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0