Lördag


Osminkad och sådär osnygg som jag förtillfället är cyklade jag ner till stan för att fixa med ett par saker, motvind och uppförsbackar?? Hell yeah!

Du har ju så stora bröst, hur känns det? är de värt att operera in för att få lika stora som dig alice?
ÄLSKAR DIN BLOGG!!!!!!!!
Hejhej absolut seriösa Louise Kamunen,

Lite information om Louise Kamunen kan jag faktiskt dela med mig till er läsare
Hon är en väldigt speciell liten tjej, väldigt liten och kort. Hon har vackra ögon och är knappast rädd för utseende förändringar vilket gör henne otroligt unik. Hon har te.x snaggat av sitt hår, och jag kan knappt nämna en enda hårfärg som denna tjej inte har haft. Hon går i samma klass som mig och vi har alltid JÄTTEKUL ihop, fast Louise bröstfixering börjar bli lite jobbig nu... Kolla henne på facebook om ni vill veta mer!

Kommentarer
Postat av: emilia

har nästan samma fråga som annelie hade om din HTC mobil. vilken htc har du? är det som en iphone med appar och sånt? vad betalar du i månaden för den? :)



grymt bra blogg du har btw.

2011-02-19 @ 14:19:20
Postat av: Louise

Du är en fin vän och jag är glad att jag har dig.

Sitter och funderar på hur du orkar med mig...hmm possposs

2011-02-20 @ 15:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0