JUNE/2010

Sommaren närmade sig med stora steg, sommarkläderna inhandlades, jeansjackan användes flitigt, pluggade hårt med alla inlämningar och prov som skulle bli klart på vårterminen. Var hemma själv en kväll och då passade jag på att ringa hem Lovisa, bjöd henne på tacos och dansade hela kvällen (lyssnade på nostalgi låtar och busringde till folk, om jag inte minns helt fel) Dagen efter var vi med i skolans fotbollsturnering, mitt lag kom tvåa! På kvällen den dagen hade jag och Lovisa O.C maraton med Hampus och Rasmus. Kom en tid i mitten av Juni då jag verkligen inte orkade någonting i skolan. Gjorde absolut inget vett alls! Lite synd kan man tycka nu i efterhand, men men.

Den 9 Juni kom min klass och jag varandra närmare än någonsin. Hade en toppen dag!!! Åt pizza, kollade film, åt godis osv. Guldvärt säger jag bara! Dagen efter (den 10de)
slutade jag åttan! Blev många tårar eftersom min mentor slutade, sorgligt. Slutet på åttan firades flitigt med fint sällskap!
Nu var sommarlovet igång på riktigt, minns hur jäkla gött det var. Spenderade rätt mycket av mina första sommarlovsdagar i Kågeröd, med hampus, Lovisa och Rasmus. Var även med hampus och thimo en kväll som vi spenderade hos Lovisa ute på landet
Åkte med Thimo till hem till Rasmus en dag och spelade fotboll med grabbarna, minns att Lovisa kom senare på kvällen också! Ja, sen rullade väl Juni på, använde sommarkortet flitigt med Lovisa, åt mycket glass och jordgubbar, fyllde år, firade världens grymmaste midsommar (lite för bra), var med Saga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0