För idag, för imorgon och för igår


Oskar Linnros- Vilja bli

"Och jag kan fortfarande lyssna på från och med du & minnas sommaren. Sommaren när jag stod och sjöng, eller bokstavligen skrek ut texterna ifrån hans låtar på hans konsert. Sommaren jag minns. Sommaren när jag var kär upp över öronen, sommaren då jag fick kyssa honom och säga förväl. Sommaren när jag åkte hem efter sommarens bästa kväll, den kvällen när jag somnade med ett leende på läpparna. Fast jag vet att vi inte är vi, du är inte du. Fast vi båda vet att jag kan älska dig bättre än henne. Men imorgon ska jag flytta ut ur mig själv, imorgon ska jag ändra på mig. För där ute finns en värld fullt av långa nätter, men jag vill älska dig lite grann så som bara kära kan.
För jag ska bli någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0