för alla morgonpigga/tidsinställt

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

1. Jag är asbra på att göra fula miner, lyckas till och med få med de "snyggaste" på bild
2. Utifrån min synvinkel är jag otroligt kreativ (dock inte alla som håller med mig om detta)
3. Jag har ett stort födelsedagsmärke på min rumpa (har nog aldrig delat med mig av detta offentligt, but here you go)
4. Jag har lärt mig att prata känslor, det var något jag hade otroligt jobbigt med förut
5. Jag kan vara fruktansvärt lat..
6. Jag skrattar varenda dag, och jag skrattar HÖGT!
7. Min bror och min mamma är allt.
8. Jag älskar att snacka skit!
9/10 jag stör mig på personer som "härmas" men på något sätt tycker jag om att se att jag insiperat folk.

Hello first of february

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0