DECEMBER/2010

I december månad hände väl lite allt möjligt, började med att vi hälsade på en gymnasieskola i landskrona (not so fun) längtade efter jullovet, pluggade röven av mig, kollade mängder paradise hotel, började spela robot unicorn attack (haha, typ), blev kär i Olle på idol, kollade nya harry potter med Lovisa på bio, hade frågestund på blöggen, åkte till M en kväll och hade nog årets mysigaste kväll/natt hos honom. (tyckte jag ju då, vet inte vad jag tycker om det nu) haha, åkte på spa med familjen och firade farmors 70 års dag en helg, var med på lucian i skolan (rätt mycket drama om jag säger så), hade vollebollysturnering i skolan och gissa vem som vann pris för bästa utklädnad om inte jaaag? samma dag bakade jag lussebullar med felix och lovisa någon vecka senare var det julavslutning och dags för ett efterlängtat jullov, sedan var det julafton och lite senare firades det nya året med GRYMMA människor. Pretty much it!

+Får ju inte glömma att jag packade ihop mitt liv och flyttade på nyårsdagen tror jag. Hejdå svalöv typ (thumbs up)



blev lite som det blev eftersom jag inte har picasa på denna datorn. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0