dag 4 min favoritresa

Har ju inte rest speciellt mycket, bara till London, Danmark, Norge, England och Turkiet. Kanske glömt något? Men min favorit resa var lätt när vi var i England hösten/10. Det var grymt, obeskrivligt, underbart. Ja you name it! Har faktiskt en egen kategori på min blogg så ni kan läsa om hela englandsresan här . Fantastisk resa med världens underbaraste människor man kan tänka sig. Love you guys♥

Här är bilder för er som inte har någon lust att kika in på min englands kategori. Puss

Kommentarer
Postat av: Malin Bolund

Vad intressant dina poster är. kommer med all säkerhet att läsa igen! :) Hoppas du har en spännande helg :p

2011-02-21 @ 19:00:18
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0