Dag 3- min första kärlek

Hmm, min första kärlek (?) Jag är ju inte precis personen som blir kär i vem somhelst, men när jag väl blir det så är det ingenting jag släpper taget om i första hand. Anyway, var väl i sexan när jag och Tova blev jättebra vänner. Hon gick i samma klass som killen jag tyckte var döööösnygg, och dom två var rätt bra vänner så en dag när Tova följde med mig hem så följde Felix också med. Började med att vi bara var vänner och att vi tre umgicks en hel del, men jag hade alltid kollat lite extra på Felix. Kan erkänna att jag inte riktigt minns hur/när vi blev tillsammans, men kommer ihåg att jag fick en alla- hjärtans dag present. Så antagligen var vi tillsammans på alla hjärtans dag för fyra år sen skulle jag tro. Kommer också ihåg att det tog slut några veckor senare, (minns att det var jag, men kommer inte ihåg varför) Men sen blev vi tillsammans igen, men det höll inte längre än första gången. Minns också att det var jag som gjorde slut andra gången, och att jag ångrade det som tusan och gjorde allt för att få en tredje chans. Men så blev det inte. Vi slutade prata, men sen när vi började åttan började vi prata igen och blev rätt så bra vänner på konfirmationen. Idag är vi också bra vänner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0